sobota 1. októbra 2016

NEW CREATION - BERBERIS PENJING

On my last visit to pet shop where my girlfriend works I noticed a model of ruins intended to be used in aquariums and I had an idea for new penjing right away.
So I had to go through with it right away and here is the final product.
I didn´t mess with the roots of this tree from garden centre, after washing away the soil all of them did fit into the pot no problem.And I did very little pruning.
So the tree should be OK and I hope it will like it´s new home.

SK:

Nový výtvor - penjing s berberisom

Na poslednej návšeteve obchodu so zvieratkami kde pracuje moja priateľka som si všimol model ruín určený pre aquaria.
A hneď som dostal nápad na nový penjing, ktorý som hneď aj musel zrealizovať.
Do koreňov tohto stromčeka zo záhradníctva som vôbec nezasahoval len som vymyl hlinu a všetky pekne vošli do misky, aj prestrih bolo minimálny.
Takže stromček by mal byť OK a dúfam že sa mu v novom domove bude páčiť.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

penjing

penjing