piatok 15. júla 2016

PARENT´S GARDEN


3 weeks ago I left my parent´s house once again and left the garden I made for them in their care.
Since it has been quite busy time for them since then, I went there yesterday to do some maintenance.
And do a rough styling of juniper on rock I left them.
Here are some pics.


SK:


ZÁHRADKA RODIČOV


Pred troma týždňami som sa raz opäť vysťahoval od rodičov a nechal záhradku, ktorú som im vytvoril, v ich starostlivosti.
Odvtedy na ňu veľmi nemali čas, a tak som tam bol včera spraviť nejakú údržbu.
A spravil som aj hrubé tvarovanie borievky na skale, ktorú som im nechal.
Tu je pár fotiek.


















And I saw that trees I styled for our neighbour last year are in need of maintenance too.
I will have to make time for that shortly.


A videl som že stromčeky ktoré som tvaroval susede minulý rok potrebujú tiež trošku upraviť.
Budem si musieť na to niekedy nájsť čas.










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

penjing

penjing