štvrtok 16. júna 2016

SUPERMARKET FICUS AIR LAYERING


Today I examined the rootball of ficus that my dad bought for me from supermarket this spring as I noticed some roots sticking out of the substrate yesterday, and I thought there were enough of them to support the air layer, so I went to cut it off.
It took about a month for roots to develop.
Here are the pics of ficus after purchase, the plan, air layering and parts of it after being separated.


SK:


Vzdušné potápanie fikusu zo supermarketu


Dnes som skontroloval korene na potopenom fikuse, ktorý mi na jar kúpil otec pri otvorení predajne OBI v Košiciach, keďže som si včera všimol že po mesiaci korene už trčia aj na povrchu substrátu.
Zhodnotil som že by ich malo byť dosť na prežitie potopenca a tak som ho odstrihol.
Tu sú fotky fikusu po zakúpení, plán, potopený stromček a časti po oddelení.









Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

penjing

penjing