pondelok 4. apríla 2016

STYLING OF YOUNG JUNIPER

Last year I bought this young juniper in garden centre for 7 euros.
I chose it cause it apparently offered itself to be styled as a cascade.
I tried to style it right away, starting with the bottom left twig, but after I moved it down, I heard cracking noise, so I stopped working on it and decided to wait and see what happens.        
It survived whole year of my novice care and even the bottom twig didn´t die on me, so I continued styling over the weekend.
This is it after the first rough styling.

SK:

Minulý rok som v záhradníctve kúpil túto borievku za 7 eur.
Vybral som ju, pretože sa sama ponúkala na tvarovanie do kaskády.
Skúsil som ju hneď tvarovať, začal som spodnou vetvou, ale keď som ju ohol dole, počul som ako praskla.
Skončil som tvarovanie a rozhodol sa čakať na následky.
Borievka v pohode prežila rok mojej začiatočníckej starostlivosti, dokonca to prežila aj spodná vetva, a tak som sa ju cez víkend rozhodol dotvarovať.
Dole je výsledok prvého hrubého tvarovania.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

penjing

penjing