utorok 5. apríla 2016

RESTYLING PENJING NUMBER 2

I finally managed to restyle this penjing - I wasn´t happy with positioning of 3 trees on the left.
To make it more interesting I addes some rocks as well.
I didn´t do much of a root pruning as it wasn´t necessary yet.
But I like how the rootballs nicely developped.

SK:

Prerábanie penjingu číslo 2

Konečne som sa dostal k prerobeniu tohto penjingu.
Nebol som spokojný s pozíciami 3 stromov naľavo.
Pre zaujímavejšiu krajinku som tiež pridal pár skál.
Do koreňového systému som skoro vôbec nezasahoval, keďže to ešte nebolo potrebné.
Za ten rok sa ale pekne vyvinul.







UPDATE 7.4.2016

Yesterday I wanted to prune some of the branches that were growing the wrong way.
It appeared that most of them were and I was left with....well...look for yourself:
It is gonna take 2-3 years to develop new crowns but hopefully it will be worth it and the result would be penjing with nicer trees.

SK:

Včera som chcel trošku upraviť koruny na stromčekoch a odstrániť vetvy, ktoré boli celkom mimo.
A to boli nakoniec skoro všetky a zo stromčekov toho veľa neostalo.
Bude to trvať 2-3 roky kým vytvorím nové koruny, no dúfam že to bude stáť zato.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

penjing

penjing